lisetteohäst

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Lisette Johnsson - 12 december 2010 18:01

Har varit i stallet tillsammans med Natalie idag :) vi tog ut Trana på åkern och lekte av henne lite. Både jag och Trana tyckte det var as skoj! Natalie med, men hon höll på att åka av tre gånger för att Trana tar så stora steg i snön, och hon tappa stigbyglen. Ja Tranas trav är inte att leka med, herregud! BAMP BAMP BAMP xD !! Natalie är as grym för att inte ha ridit så länge, så nästa år ska hon få vara med och tävla på Trana har jag bestämt, på en skojtävling då.


Här kommer lite bilder ifrån dagen:


Jag & Trana i trav



Natalie & Trana i tölt

   


Jag och Trana i trav

   


Jag & Trana skittar    Natalie och Trana skrittar   FULLFART I GALOPP :D   

Lite tölt bilder på mig och Trana!

   

Hon kanske kan bli en bra tävlings häst trots allt? :)


Det kommer bli världens finaste föl :D ska bli så roligt!!


  



HEJ DÅ! Nu galopperar vi iväg :D


Ovido - Quiz & Flashcards