lisetteohäst

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisette Johnsson - 14 januari 2010 14:35

Äntligen börja vädret att mildra sig lite,  dom här iskalla ryss vintrarna är borta! Men ännu är det mycket is på backen och väldigt halt! Så det är fortfarande risk för halka.

Men tack och lov för brodd kan man rida ändå :) men lite lugnare!


Häromdagen tänkte jag och Lina ta sköna galopper på åkern, men det var livsfarligt glatt alltså! Blank is gömde sig under den tjocka snön, så vi vände och red på våran raksträcka istället, man får unna sig det man har! (Paddocken var med blank is då, men inte nu längre.)


Vi tog vår filmkamera och filmade gångarterna, vet inte hur man lägger upp dom på bloggen så jag klippte ute lite kort istället!


        

Fin trav!


Lina och Vindur

 



Avslutar med en puss på Snöprinsessan 

Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards