lisetteohäst

Alla inlägg under juni 2012

Av Lisette Johnsson - 29 juni 2012 12:25

rubriken är bara förnamnet!! jag är superduper lycklig :)  Trana är dräktig och jag ska bli mormor, kan ni förstå? 

om ett år har det kommit en liten fölis.. känns jätte spännande  ! har redan börjat tänka på namn.. kanske är lite väl fjollig men det  gäller jju att vara förbered. eller hur? och det finns ju oändligt många fina!


 



Hingsten är Hasar fra audholtshjaleigu och ägs av Ewa Dahlgren och Olafur Magnusson! Han har mycket trevligt temprament och framåtbjudning! Också den härliga färgen brunblack som är en av mina favoriter. Mycket man och svans! Det har varit en hingst som fått stå i skuggan ett tag som nu blivit aktiv i ridning, men fina förutsättningar!

Tyvärr finns det ingen bild på honom nu, men kan ordnas :)

 


Av Lisette Johnsson - 13 juni 2012 13:05

Oj , det var ett tag sedan uttagningen var nu! Men jag måste ändå berätta.. Fiddelin-fiddela skötte sig så himla bra och jag är super nöjd med vår insats. Red t7 och trail, i T7 fick vi totalt 5,64 i poäng med högst bedömning på 6,5 i ökad tölt :P  wow.. är hel nöjd!  i trailen gick det också jättebra!! va nog en station vi inte tog oss igenom.. Totalt fick laget 6.54 eller något sånt! så hoppas att laget går vidare, är 12 st som ska till final. 


Här är fina Fidringur och jag!


     


Och Trana har fått lite semester och kommit ut till Hasar på betäckning! Så förhoppningsvis ska jag blir mormor nästa sommar!!!    hon var inte alls svår flörtad min dam ... och hon verkar verkligen trivas med sin Hasar!


 

En liten Trana bebis :D  

Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards