lisetteohäst

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Lisette Johnsson - 10 december 2010 18:01

lektionen gick jättebra, Suss är hur bra som helst! Kommer absolut att rida för henne igen. Vi jobbade mycket på sits och inverkan på hästen, Trana har en tendens till att skjuta upp min ena höft har jag märkt så vi jobbade jätte mycket på det! till slut lossnade det nästan helt, men det är något som jag kommer att få jobba med hela tiden, på varje häst :) skoj!


här är ett tips hur ni får lite fler besökare till din blogg :

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Lisettejohnsson



 

Av Lisette Johnsson - 10 december 2010 14:32

Ska rida lektion för Suss Landin idag, ska bli väldigt intressant. Hoppas att min huvudvärk försvinner :'( har inte riktigt bestämt mig för om jag ska rida Trana eller Folda :S det återstår att se ;) Hästarna får ha lite vintervila nu, vintern och jag går inte riktigt ihop. Men nu lyser ju solen iallafall :)



Här är Foldisen och jag hos Malin Elmgren i trav

 

Ovido - Quiz & Flashcards