lisetteohäst

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisette Johnsson - 11 maj 2012 10:23

Nu har det blivit lite ändringar i mitt Lag-sm deltagande, Tranas pass har inte hunnit komma och det finns inte mycket SIF kan göra för att skynda på det heller :( jätte tråkigt. Hon har även fått bölder på magen som är märkliga :S förstår inte vad det kan vara. I Lördags var den ena bölden gigantisk, och nu en vecka senare har svullnaden gått ner.. skönt! Hon har haft liknande för något år sedan, och det verkar vara någon form av proteinbölder. Så vi har ridit barbacka nu i veckan och det har fungerat jättebra! :) oturligt nogs att bölderna precis vid sadelgjordsläget så sadel var inte på tanken.


 


Istället ska jag få låna  Fiðringur som är Carinas häst och han har ju nu ridit i ungefär två veckor, allt känns toppen! Han är en helgo häst och en häst värdig att ersättas med Trana. Så han hade jag nu på träningen i Onsdags :)

Vi ska ha grenarna T7 och trail.




Det har kommit en liten fölis på Navåsens gård med, helt underbart söt !





Ludde iaktar den lille bebisen! :D


     

 

Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards