lisetteohäst

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lisette Johnsson - 9 augusti 2012 11:14

LAG SM 2012 är HÄR :D


     


och jag o Fidde gör tävlingsdebut , spännande ! är så förväntansfull så jag nästan spricker .. Har en bra känsla över den kommande helgen , och laget verkar vara minst ligga taggade som jag . Detta kommer gå susen! Håll tummarna allihopa !!




Av Lisette Johnsson - 8 augusti 2012 13:14

       

Av Lisette Johnsson - 6 augusti 2012 10:19

Nu börjar de att dra ihop sig till Lag-SM och fjärilarna i magen har vaknat till liv ! Kan inte säga att jag är speciellt nervös än, jag är nog mest förväntansfull och när jag tänker på mig och Fidde inne på banan är det bara positiva tankar. Vi har precis börjar lära känna varandra nu och jag börjar knäcka nöten mer och mer.. Han skiljer sig så otroligt mycket ifrån min egna häst Trana och att lära sig rida en häst på några månader innan tävling har för mig varit ett stort arbete. Samtidigt som jag känner en viss press och stress hos mig själv för att jag alltid vill prestera bra! Men vilken ryttare vill inte det? 

Jag är väldigt glad över att jag fått låna Fidde till att tävla med eftersom han själv har varit på banorna mer än vad jag har och kan lära mig :)   Så TACK Carina !


Måste tillägga att jag kommer under Lag-SM ta så mycket bilder jag bara orkar med Natalies fina systemkamera !! Och förhoppningsvis på nästan alla ekipage. Så håll ögonen öppna efter helgen.


Trana, Natalie och jag var i Fredags o fotograferade lite på åkern och tog en massa vackra bilder ! Ska lägga upp dom här så fort jag fått tillbaka internet hemma.



Förresten ni har väl inte glömt att kika in på vår ungdomssida ! Där uppdaterar vi konturnerligt om allt som händer i vår goa grupp bland hos ungdomar.



Take Care / Lisette   



Av Lisette Johnsson - 1 augusti 2012 15:57

Trana-Banana!! Jag och Natalie har kommit på ett namn till vår blivande uppgfödning ( alltså gårdsnamnet ), men vad namnet är tänker jag inte berätta än ! 


Det klingar fint iaf ;)


 

Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards