lisetteohäst

Alla inlägg under december 2009

Av Lisette Johnsson - 20 december 2009 19:17

Nu har ju snön faktsikt lagt sig i denna delen av Sverige för ovanlighetens skull. Det var längesedan som vi haft den så länge känns det som, iallafall vid den här tiden på året.

Och enligt mig (innan) såg jag inte fram emot den. Men idag när jag red ut kände jag verkligen jul-känslor! Vad mysigt allt var.. Inga styltor, ingen slask, inget halkande och kylan var inte så farlig trots 10 minusgrader!


Nu börjar julen närma sig och just nu sitter jag på Madkullen och lyssnar på julmusik :) och nu snöar det till och med ännu mer!

fem av fem toast, enligt mig !


OBS! lägg märke till att det ser ut som att jag har rött hår?    


 


God Jul önskar Lisette och Trana   

Av Lisette Johnsson - 15 december 2009 23:54

Nu vart det ett tag sedan jag skrev i bloggen!

Mycket har hänt och gjorts bland annat har Tranas ägare Åsa vart nere på besök vilket jag tycker var väldigt uppskattat. Kul att någon som känner Trana märker skillnaden på henne! Skönt att höra när man har gjort ett bra jobb, uppskattas! Så Åsa du är hjärtligt välkommen igen.


Har även försökt att ge på mig rakmaskinen, men ooooh nej.. "Den ska bannimej inte få röra mig" säger Trana.

Men enveten som man är kallar man in expert hjälp, tack så jätte mycket Matilda, hade nog inte klarat det själv. Till en början var det nog det läskigaste Trana någonsinn gjort, men till slutet... tro det eller ej, hon köpte det..... aja när jag  börja mata henne! Svår mutad häst?! Det är nog därför vi passar så bra ihop, envetna båda två :D  vi förstår varandra!


BEFORE:

   


AND AFTER:

 


Är hon inte bedårande?


På Söndag ska jag och Trana åka och hälsa på de andra undomarna och deras hästar ifrån Jór :)


Kram



Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards