lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Vilken härlig dag

Av Lisette Johnsson - 3 december 2010 12:23

Solen skiner!! Underbart ridväder (förrutom all j*kla is) nä, men idag är jag på toppen humör. Ska nämligen iväg på clinic idag som Gudmundur "Gummi" Einarsson håller i på Eskilsbygård.. Ska bli as kul! Mycket lärorikt med clinic´s. I sommars var ja, Paula och Natalie uppe hos Ia och Denni på clinic och fick lära mig en massa bra som man kan ta med sig i bagaget. Man får så himla mycket inspiration och motivation om att bli lika bra. Men det är ju en himla lång väg dit, men en rolig väg ;)  det är ju det som är tjusningen med att hålla på med hästar och ridning, att man aldrig blir fullärd. Det brukar iallafall Paula säga och jag kan inte annat än att hålla med!


 

Här har vi han, Gummi världsmästare i pass, WOW ;D

 
 
Cia

Cia

4 december 2010 06:30

clinicen va grymt bra :D men eftersom jag satt brevid högtalarna så hoppade jag till varje gång han höjde rösten xD ska även dit idag och imon och se vad han hittar på för skoj ^^

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Lisette Johnsson

4 december 2010 13:29

JA, eller hur :D jag hörde knappt vad han sa heller. HAHA :D vad skoj, ska dit imorgon med hade tänkt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards