lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

BRR!

Av Lisette Johnsson - 29 november 2010 15:21

Jag hatar snö , förlåt. Det är jättefint! Men... hur mkt kläder jag än tar på mig fryser jag. Trana har i varje fall fått på sig broddar och sulor nu, skönt! Så slipper hon de eländiga styltorna och att halka runt i hagen xD 


Folda har fått vila nu i en vecka och Trana har fått ta det lugnt hon med. Men denna veckan ska jag försöka rida så mycket det bara går. Ska ju eventuellt ha skoj tävling i strömma gymnasieskolas ridhus i vinter. Så man får ju inte tappa motion och styrka :P  förresten ska jag börja gymma, märker verkligen att det behövs när jag rider. Så fruktansvärt klen! hahaha


Här kommer iallafall en bild från den tid på året jag älskar mest! SOMMAREN :D


 


puss  

 
 
Lollo

Lollo

29 november 2010 15:32

Trana hade sex i hagen idag! ^_^ Folda försökte sätta på henne!! Såg lite kul ut faktiskt...

http://www.metrobloggen.se/lojsans

Lisette Johnsson

29 november 2010 16:41

Nää? hahaha. Kan jag tänka mig, knäppa hästar :D

 
Cia

Cia

29 november 2010 15:39

ska du ha skoj tävling på strömma? :O eller e jag efter? ^^

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Lisette Johnsson

29 november 2010 16:41

Haha, inte jag :D men Jór ska eventuellt ha de. försöker boka det, men dom svarar inte på telefonen :(

 
Cia

Cia

29 november 2010 17:21

va kul :D de svarar nästan aldrig där xD

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ester.

3 december 2010 15:54

Hej.

Vet du vilken månad ni satsar på sköjtävlingen?.. Är det bara för ungdomarna?

Mvh
"Gamlingen" ;)

Lisette Johnsson

3 december 2010 22:04

Hej!

Nej den är för alla :D och det blir i Januari! Bara att vara med!! :D

/ Lisette

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards