lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Trana mitt hjärta

Av Lisette Johnsson - 10 november 2010 16:56

Idag har jag distansdag i skolan, så jag passade på att dra ut till stallet extra tidigt. Men hann bara rida Trana, gick nämligen in till Carina och kollade på film när Folda stod på Island. Hon är super flott! och hon kommer att bli ännu flottare ;) hoppas jag. Men men, trevligt hade vi iallafall och tiden for i väg och helt plötsligt var det dags att åka hem.


Trana kommer att stanna hos mig vilket gör mig super lycklig :D mina planer är att tävla henne lite i sommar och ta föl på henne. Världens sötaste föl kommer de bli :) Idag tränade vi på höga bommar i trav för att hon ska lära sig lyfta på benen men också ha koll på vart dom är vilket hon är ganska dålig på. Men till slut satt det! Hon slog inte ens i bommen efter ett tag, wow ;) är så nöjd med min lilla sessa!



Innan ridpasset i ridhuset:



 


Kolla så fint ansikte hon har, stora söta ögon!



Imorgon ska jag och Carina ta kort på varandra när vi rider, jag ska rida Folda :)

 
 
Alexandra

Alexandra

10 november 2010 19:53

Hon är verkligen jättesöt!

Saknar att ha dig i stallet lisette och någon att rida med! Men förstår att du har det bra i Björketorp nu :)

http://barefootangel.blogg.se

Lisette Johnsson

10 november 2010 21:13

Hon är dunder gullig :)

Saknar Madkullen med, men ooh vad jag stormtrivs i Björketorp :)

 
Cia

Cia

11 november 2010 15:49

toppen med nya bilder :D då kan jag ju bli lite sysselsatt på kvällarna igen ^^

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Lisette Johnsson

11 november 2010 17:13

Haha , härligt Cia :) dem blev lite mörka men vissa blev fina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards