lisetteohäst

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Lisette Johnsson - 30 september 2009 14:27

Lägger upp lite bilder från Grekland med :)


   


See Ya ;)

Av Lisette Johnsson - 30 september 2009 14:09

Nu äntligen var man hemkommen ifrån resan i välbehåll :) har vart riktigt härligt. Kan dock erkänna att jag längta hem lite till alla vänner, hästar och familj :) anders längta jag inte direkt efter, han var ju med.


På lördagen innan vi åkte fick Johanna lära känna Trana lite bättre, för hon skulle ju ta hand om henne under veckan jag var borta. Så hon fick rida henne lite i paddocken och i slutet red jag lite.


Här kommer lite bilder :)


Johanna och Trana i tölt


 

Trav
  

Jag och Trana i skritt


   

Och i trav :)

  ÄR SÅ NÖJD MED HENNE :)


Hon har inte blivit riden på ungefär 5 dagar nu för Johanna kunde inte alla dagar så idag lär hon vara hur piggelin som helst :) kan bli intressant.  Ha en bra dag gott folk ! take care

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards