lisetteohäst

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lisette Johnsson - 9 september 2009 17:25

Börjar dagen med att "försöka" försova mig genom att vakna klockan 06.30 och ställa om på snooze till 09.00? Snooza i 2½ timma? hmm...Började fundera lite medan jag låg där och försökte somna om ifall jag verkligen skrev rätt, det skulle ju givetvis stå 07.00 men det blev som sagt lite fel. Men allt löste sig till slut ändå, tack och lov!


Idag fick Trana ta det lugnt, ska rida henne alla dagar i veckan nu så hon får ta de lugnt idag. Hon ska nämligen debutera sin första tävling på Söndag! Ska bli super skoj att se vad domarna säger. Det är visserligen bara en skojtävling med klubben men ändå. Man blir fortfarande bedömd och pristutdelning och hela kitet! Så lite fjärilar i magen har jag allt. Hoppas bara på att vi tar oss runt utan några konstigheter.

Igår blev det en härlig runda uppe vid Ringsjön i Berghems skogar. Både jag och Trana älskar den turen för det är så härligt underlag i den skogen och sköna tölt-sträckor! 


Nu ska jag gå och pyssla om killen min som somnat i min säng. Tack och hej leverpastej!


Trana och Hrappur- kärlek vid första ögonkastet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards