lisetteohäst

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Lisette Johnsson - 13 september 2009 23:09

Idag har jag och Trana debuterad vår första tävling. Det var en skojtävling med klubben som anordnades för klubbens alla medlemar. Kan säga att jag är jätte nöjd med vad vi presterade, verkligen över förväntningarna. Red v5 (lätt 4-gång) och fick poängen 4,5. Lastade hästen direkt efter, skulle nämligen börja jobba klockan 16 så ville inte komma för sent. Men så visade det sig att jag hade kommit vidare till final så det var ju bara att ta ut henne igen och rida. Men det gick lika bra ändå :) höjde oss däremot till 4,65 !! KANON! Sen struntade jag i prisutdelningen både jag och Trana var så trötta så det kändes onödigt... Men fick rosetten till slut ändå av Mathilde och Stina , TACK så mkt :)


Tölt: 4,5

Trav: 4,0

Skritt: 5,0

Galopp: 5.0


Dagen blev perfekt! Lite bilder


Tölt

 

 


Trav



   


Skitt


        


Galopp


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards