lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Malin-träning

Av Lisette Johnsson - 5 februari 2011 14:10

träning för Malin Elmgren idag igen. Vilken fantastisk människa hon är, kommer aldrig vilja sluta rida för henne!  Vill ställa henne på Navåsen och ha henne där hela tiden när jag rider. Började med att tömköra Folda, har aldrig tömkört förut så det var spännande, MEN svårt. Tycker jag iallafall. Men man lär sig :)



Här visar Malin att man håller tömmarna precis som med tyglarna.. peace of cake ;)

 

folda skötte sig bra :) men blev arg på det som släpade efter henne vilket va tömmarna med mig hängandes i! haha .. jobbigt!

 


Väl uppe på ryggen i tölt, som förövrigt bara blir finare och bättre.


         

fina fina Folda!



Carina och Bragi fra Gloru i tölt!

       


Han är inte dum han den där Bragi alltså!



Längtar tills Malin kommer till Navåsen i vår/sommar för att hålla lektioner på ovalen. Då ska Trana också vara med :)


 

Bästa bästa Folda!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards