lisetteohäst

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Lisette Johnsson - 9 februari 2011 20:17

Åh, jag är så grymt sugen på att det ska bli vår så man kan börja komma ut på tävlingsbanorna! blir nog en del på säve förhoppningsvis, sen också på samma ställe där jag har Trana. Ska bli så himla spännande!


Är inte ni sugna på att komma ut och tävla?? Och vart isånnafall?


Här är några tävlingar som jag är grymt sugen på att ställa upp i och alla ligger ett stenkast ifrån:


  • Kongur och Stigandi påsktölt 25 april - Sävebanan, Göteborg
  • Jórs kvällstävling 5 maj - Navåsen, Björketorp
  • Djarfur Open 14 maj - Klevsviksbanan, Kungsbacka
  • Vakur vårtölt 14 maj - Lysegårdens ovalbana, Göteborg
  • Sigur vår 21 maj - Sävebanan, Göteborg
  • Lag-SM kval - datum/plats okänt
  • Lag-SM 22-24 Juli, Häradsvallen, Mönsterås
  • Vaengur SOMMAR/KM 20 augusti - Sävebanan, Göteborg
  • Jór KM 28 agusti - Navåsen, Björketorp
  • Sigur KM 10 september - Sävebanan, Göteborg
  • Falki höst 24 september- Breitholtz gård, Glommen


Kommer säkerligen inte att ställa upp i alla, men kul att ha något att välja mellan. Har ni några tips på tävlingar i närheten så säg till :)





Så här fina var jag och Gandur på Jór KM i sommras!

 


Och är det någon här ute som läser min blogg som ska vara med i Lag-sm 2011 ?? :)

Ovido - Quiz & Flashcards