lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Johanna

Av Lisette Johnsson - 2 februari 2011 18:34

De två kommande månaderna kommer att bli jobbiga att uthärda, min bästa vän Johanna far till Afrika!! Jag är enormt impad av hennes mod att åka nästan helt själv till andra sidan av jordklotet. Glad för hennes skull och håller tummarna att hon kommer hem i välbehåll.


Men Johanna, det jag egentligen ville säga är att jag kommer sakna dig till stjärnorna och tillbaka! Ta hand om dig :) så ses vi snart! Då j*vlar blir det andra bullar


 


ps. På lördag är det träning för Malin igen, JIPPII :D

 
 
Cia

Cia

2 februari 2011 19:24

Tur att du har trana då :)

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Lisette Johnsson

3 februari 2011 16:36

Absolut :)

 
Ingen bild

johannakarrbrand.blogg.se

2 februari 2011 21:19

Kommer sakna dig med! Men!, när jag kommer tillbaka så blir det stenhård träning i sikte mot tävlingsbanan! Lääännggtar!

Lisette Johnsson

3 februari 2011 16:36

det kan du ge dig f*n på :) längtar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards