lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

syster

Av Lisette Johnsson - 24 januari 2011 21:49

Det har hänt en hel del nu det senaste så jag har inte hunnit blogga alls. Tråkigt! Men Trana och Folda är igång för full rulle och försöker rida dom så ofta jag kan o hinner ! Trana tränar jag på att blir lite mer vaken och vara med mig, hon har en otrolig förmåga att vara helt inne i sin egna fantasi värld, vilket jag själv faktiskt låtit henne vara i innan så det är ju mitt fel. Skärpning Lisette! Fast det handlar ju mest om när vi skrittar fram och i micro pauserna, annars är det bra :) Folda har jag försökt att dämpa ner sitt temprament lite granna, verkar som det har gett resultat. Idag var han nästan lat :S haha! Men vi hittar väl en våglängd där med :)


Idag vart jag ridlärare åt min syster som visar stora framsteg :) tänk om hon kunde rida lite oftare bara, då skulle det inte ta lång tid innan hon fick vara med på en skojtävling. Vi tränade mycket på tölt och sista, Natalie har en förmåga att spänna sig i sadlen och behöver slappna av och lita på Trana mer, men i slutet var allt super bra. Så vi stoppa när hon låg på topp! som man ska göra :)


 


titta så söta dom är under sitt ridpass :)

 
 
Natalie

Natalie

24 januari 2011 22:32

gud så fina vi är=)

http://nataliejohnsson.nloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards