lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

suck

Av Lisette Johnsson - 11 januari 2011 13:41

Nu tycker jag faktiskt att denna vinter kan vara över. Visst det är bara Januari och får räkna med att den kommer att hålla i ett tag till, men då kan det åtminstone vara minus grader så allt inte smälter och blir översvämmning, eller är det minusgrader är det ju halt :S nää, jag kan helt klart konstatera att vintern inte är något för mig.



Faktum är att jag inte lyckats ta mig ut till stallet någon av dagarna denna vecka än. På Navåsen drar dom upp bilarna med traktor, fatta hur halt !! suck.



JAG VILL HA VÅR! tänk att kunna rida ut i solen, slippa att frysa, slippa halkan , slasket och bara känna värmen på hästryggen medans man töltar på en lång raksträcka med åkrar på varsinn sida av vägen. Lite vind som gör hästarna pigga och allt känns bara sjukt underbart!! ge mig vår Gud, snälla?

    
    







söta Trana våren -10

 

    
    










förresten.. läste detta på en blogg , tänk att fylla år 2011. När någon frågar hur gammal jag är säger jag -91:a. Men dom som föds i år får säga -11 vilkar gör att dom blir älvor, sött va? jag vill med vara en älva.


    



 
 
Alexandra

Alexandra

11 januari 2011 21:04

Sv: Jag och Rák har det bra! Har inte ridit henne så mycket det senaste då det är is nu överallt! Jag håller med dig om att vinter är jobbig om den ska vara så här isig.. Hade snön fått legat kvar hade jag varit nöjd :)
Jag ser att du och Trana har det bra ändå. Hon har blivit så himla fin! :) Får man lämna in sin häst på träning hos dig? ;)

http://barefootangel.blogg.se

Lisette Johnsson

11 januari 2011 21:37

Okej, isen är skitjobbig! fy fasiken.
Trana är grymt underbar nu, verkligen en toppen häst. funderar på att tävla henne lite i sommar nu om det fortsätter att gå så bra som nu!
Det är faktiskt något som jag vill göra i framtiden! ta emot hästar och rida till :) är du sugen på det är det bara att säga till! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards