lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Johanna

Av Lisette Johnsson - 4 januari 2011 13:36

Idag fotade jag som sagt när Åsa red på Hrappur och Johanna på sin Mökkur :) bilderna blev jättefina. Synd att jag inte hade ett större minneskort så att jag kunde ta bilder med högre upplösning. Fick nämligen en system kamera av anders i julklapp   Men det blir till att införskaffa sig ett 8 G  ;)








Johanna har gjort ett MEGA jobb med Mökkur som bara blir finare och finare! Tänka sig hur en häst kan ändras till en annan, galet!


     

Ja , traven slår nog till och med Tranas :P


 


Synd att jag inte visste hur man la upp videos, hade vart roligt om ni kunde sett :) får la luska ut hur på något sätt !


Galopp:


   



Hej då på er ! :D
  

 
 
alexandra

alexandra

4 januari 2011 13:59

Vilka fina bilder och oj vad fina hästar! :)

http://barefootangel.blogg.se

Lisette Johnsson

4 januari 2011 14:01

Ja visst e dom fina :) känner du igen Hrappur?

 
Cia

Cia

4 januari 2011 14:51

Kan fixa en ny header till dej om du vill :D antingen så tar jag bilder härifrån eller så säger du helt enkelt vilka du vill ha :)

http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Lisette Johnsson

4 januari 2011 14:59

Okej , vad roligt! Skickar dom till din mejl? :)

 
Ingen bild

Åsa

4 januari 2011 16:00

Såååå fin hon är Lisette, jättefina lyft i tölten. Nu blir jag nästan arg på dig om du inte tävlar till våren. Och vinner.

; ) Åsa

Lisette Johnsson

4 januari 2011 18:40

Haha , jag lovar att jag ska tävla Åsa :) utan tvekan! Kram på dig och tack för det fina julkortet :)

 
alexandra

alexandra

4 januari 2011 16:39

Klart att jag känner igen Hrappur!Vad fin han har blivit!

http://barefootangel.blogg.se

Lisette Johnsson

4 januari 2011 18:40

Toppen fin :) hur går det med dig och Rák då ?

 
alexandra

alexandra

5 januari 2011 11:35

Jadu, just nu går det så där.. Har ingen inspiration och tycker det är svårt att träna själv.. Vore lättare om man var flera i stallet och kunde träna tillsammans.. Paula har ju mycket att gör så hon hinner inte alltid hjälpa mig. Fast Rák har blivit klart bättre :)

http://barefootangel.blogg.se

Lisette Johnsson

5 januari 2011 20:56

Okej! Precis så jag kände med :( finns det ingen stalltjej du kan rida ut med? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards