lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Träning på vägen

Av Lisette Johnsson - 3 januari 2011 16:39

I fredags förra veckan tränade jag och Johanna på vägen i alla gångarter! Egentligen skulle vi filma men vi fattade inte hennes nya avancerade kamera så vi fotade istället :D


Trana var pigg och glad och tyckte det var jätteroligt att få visa upp sig inför kompisarna som stod i hagen jämte! HINGST i sitt tidigare liv eller? ne, men ston måste få lov att visa upp sig ibland med! "hallå, kolla på mig, snyggast i hela världen!!"  Fast hon fick inte direkt någon respons ;)



Ingonera mig på bilderna, haha!  Trana är fin iallafall, smälter in så vackert in snön ;P


Här kommer lite tölt bilder

       

Galopp

 

Titta så duttig hon é min lilla flicka :)





 


Lilla lins lus :) hon kanske bör vara modell för hööks istället ?  hon blev ju faktiskt tillfrågad först, men jag trodde att jag skulle ha kvar Gandur så jag tog honom. Trana var ju trots allt till salu under den perioden! MEN åter igen är jag super glad för att vi behöll henne :D  Men vem vet? Nästa gång kanske :)



Imorgon ska jag fota Åsa och Hrappur i snön, hoppas på bra bilder!


Vi hörs   

 
 
Ingen bild

Nine

10 januari 2011 14:38

Vad fin den sista bilden på Trana var! :)
Kram från Nine och Björk

Lisette Johnsson

10 januari 2011 15:48

Tack Nine, hon är allt ett litet charmtroll :)
Har du sett den fina bilden på Björk?

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards