lisetteohäst

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Lisette Johnsson - 23 februari 2012 10:59


GÖTEBORGS HORSE SHOW !


Äntligen har showen som alla hästälskare i Sverige väntar på varje år , nämligen Göteborgs horse show ! Men varje år undrar jag var våra fantastiska islandshästar är?  Vi har förstås våra egna SM & VM osv. , men jag kommer ihåg det året dom hade en kadrilj med islandshästar och hela publiken blev förstummad av denna ras.

Så mer islandshästar ändå tycker jag, kan aldrig bli för mycket !


Jag ska iallafall dit idag på kvälls schemat, fick en biljett av min kära vän som jobbar där, tusen tack ! Mässan är ju alltid en klassisk höjdare, synd man inte är miljonär alltså !



Trana ska få nya skor idag så jag hoppas på att kunna rida innan jag far iväg till Götalaborg änna.


 

Ovido - Quiz & Flashcards