lisetteohäst

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lisette Johnsson - 24 maj 2011 11:19

Uttagningen i söndags gick bra för oss i Jór och alla i laget är vidare till Mönsterås i Juli !


Jag är både nöjd och missnöjd med min och Tranas prestation. Hon var väl inte riktigt med på mina noter. Men jag kan förstå henne. Hon har aldrig varit iväg på så stor tävling innan och var i hög brunst så hon bara stod och skvätte och gnägga hela tiden (ooh, brunstiga ston!!) Men jag hoppas att med tiden att hon lär sig hur man beter sig ;) Jag är glad ändå :) fick 6.0 i skritten av båda domarna. Synd att vi tog fel galopp annars hade vi nog fått många poäng där. Hon har så fin galopp. Vi som aldrig fattar fel galopp, förstod inte riktigt vad som gick snett där.


Aja det är bara att göra det bättre till självaste Lag-Sm!! Fick ihop en liten film med. Tyvärr är det inte alla ekipage ifrån laget, men ska försöka få med dom en annan dag med :)



Kram Lisette

Presentation


Mitt liv som islandshäst-älskare och min utveckling inom dess värld !

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards