lisetteohäst

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lisette Johnsson - 31 mars 2010 18:13

Åh , jag har äntligen hittat en sadel som jag vill köpa. Den ser helt underbar ut, och det står att den passar för raka ryggar. Så när jag har råd ska jag genast ta och köpa den! Den är ju i helt rimlig prisklass när man ska köpa dem nya och inte begnade. Så jag har min aldelles egna sadel för mig själv. Equipe sadlarna är ju också väldigt fina men så himla dyra! Det blir å tetigt att hålla på att låna utav Paula hela tiden, jag är väldigt tacksam för att jag får göra det. Men alltid roligt att ha sitt lilla egna.  :)


Här kommer iaf en bild på min förhoppningsvis "blivande" sadel. Vad tycks?


En Jacson Hekla förresten.


  


Ha återigenn en trevlig påsk om vi inte hörs tills dess, håll tummarna för mig och Trana på söndag och skänk oss en tanke. Så återkommer jag med resultatet ;)


Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards