lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Skönt att någon diggar min sång!

Av Lisette Johnsson - 17 september 2010 17:18

Var i stallet och sopade stallgången och sjöng innan "Min lilla ponny" eller va den nu heter. Märkte till min förvåning att Trana stod och diggade, till min sång! haha. Var tvungen till att filma det så lägger upp det här sen.


Natalie hängde med till stallet idag, shit va roligt det var. Hästarna var sjukt pigga och Gandur tölta på som bara den. Natalie har blivit otroligt duktig med, så stolt över min syster   




Tur att någon gillar när jag sjunger iallafall !


 
 
Ingen bild

Nine

21 december 2010 11:26

Gud, vilken fin bild på dig och Trana! :)
Kram från Nine, som har Björk i samma stall som du. :)

Lisette Johnsson

21 december 2010 17:13

Tack så mycket Nine :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards