lisetteohäst

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

underbara hästar

Av Lisette Johnsson - 15 september 2010 23:00

Åh vad jag är tacksam för att jag få ha dessa hästarna hos mig, dem betyder verkligen allt. Kommer bli så himla sorgligt att sära på dom, och sen Trana åka hem. Mitt hjärtas-skatt   hon var helt underbar idag när vi red i paddocken. Tölten sitter som en klocka, traven är riktigt härlig att arbeta i och galoppskänklen lyssnar hon till som aldrig förr. Min stjärna! Gandur var inte fy och skam han heller. Han är så laddad när vi är ute och rider så det känns som att han skulle klara av att springa i 1000 år eller något. UNDERBARA HÄST! :) precis en sån häst som man vill ha på banorna! Som aldrig ger sig.



Hittade ett gammalt klipp på Trana ifrån vintras i trav. Den är fin, men mycket finare nu! Ska försöka fixa nyare filmer på Trana och Gandur snart :)






     


Dom finaste hästarna som finns!    

 
 
LONDON FASHION!

LONDON FASHION!

16 september 2010 00:21

Hej Lisette!


LONDON FASHION!!!!

KLADER,SKOR,ACCESSOARER---HIGHSTREET,DESIGNER OCH VINTAGE FRAN LONDONS UNDERBARA BUTIKER TILL SALU!

SNYGGA OCH TRENDIGA PLAGG TILL FANTASTISKA PRISER!

KIKA IN:)

http://londonbloppis.blogg.se

http://londonbloppis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Johnsson - 16 januari 2014 15:15


Här har vi vår knodd Yringur, han föddes den 22 maj -13 och är en ståtlig liten herre        ...

Av Lisette Johnsson - 24 april 2013 16:35

Idag var jag ute o red med Anna i regnet :) Fidde rullar på bra nu och träningen går positivt framåt.. Han känns bättre än förra året i tölten och nu ska vi bara försöka behålla den fina energien som han ute kvar inne på banan. Ja, här får man inget ...

Av Lisette Johnsson - 22 april 2013 11:47

Titta nu är det nära

Av Lisette Johnsson - 8 april 2013 14:34

Här har vi stolt å trana när dom mumsar på sitt hö :) Den andra bilden är på fina Bloma :)...

Av Lisette Johnsson - 2 april 2013 17:44

Min goa flicka trivs i sin nya hage o med sina kamrater :)

Ovido - Quiz & Flashcards